יום שישי, 1 בינואר 2016

משמעות המושג היפואלרגני- לא תעודת ביטוח!


שאלתם את עצמכם מה משמעות המושג "היפואלרגני" על כמעט כל מוצר טואלטיקה (וקוסמטיקה) הקיים בשוק?

מדובר בבדיקה קלינית שמבוצעת על מתנדבים ומטרתה לבדוק האם התכשיר עלול לגרום לתגובה אלרגית על אנשים (מבוגרים) בעלי עור רגיל או להתפתחות של אלרגיה בעור רגיל אצל אנשים (מבוגרים) בעלי עור רגיל.

הבעיה הנפוצה היא כי הורים לתינוקות, בעיקר לכאלו הרגישים לחומרים מסוימים משתמשים בביטוי המופיע על אריזות המוצרים כעל הבטחה להיות המוצר בטוח לעור אלרגני ורגיש או עור אטופי הנגרם לעיתים קרובות בשל אלרגיות כאלו ואחרות. עם זאת, המשמעות המעשית של הביטוי שונה בתכלית מהפירוש המקובל שלו בשפת היומיום.


חשוב מאוד להבין כי בהיות המוצר היפואלרגני אין כל הבטחה כי לא תתפתח תגובה או רגישות עורית בעקבות השימוש, בעיקר אצל תינוקות וילדים שעורם רגיש ועדין הרבה יותר מעורם של מבוגרים. לפיכך השימוש עדיין מחייב בדיקה של המוצר על עור הילד בעדינות ובזהירות לפני שימוש מלא.

מוצרי מאמי קר מפותחים במיוחד לתינוקות ועוברים בדיקות בטיחות מחמירות המבטיחות כי המוצרים מותאמים במיוחד לתינוקות. כמו כן אנו מקפידים לייצר מוצרים שאינם מכילים רכיבים אלרגנים כגון אגוזים (בוטנים, אגוזי מלך, לוז, ברזיל ועוד) ובסביבה נקייה מאגוזים וחלב.

שמן האמבט של מאמי קר פותח במיוחד לטיפול בעור עדין ואינו מכיל שמנים אלרגנים כלל, ללא צבעים סינטטיים או בישום סינטתי ומומלץ במיוחד לשימוש על תינוקות עם עור מגורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה