יום שלישי, 16 בפברואר 2016

תכשירים להסרת סימני מתיחה בהריון

נשים בהריון נוטות להיות מודאגות מסימני המתיחה בכל פעם שהן מביטות במראה. הן מפחדות לחשוב שסימנים אלה לא ייעלמו. בשביל להפחית דאגה, אנו מביאים לכן כמה פתרונות טבעיים וקלים לבצוע, על מנת להעלים את אותם סימני מתיחה, אם כי אין לצפות לשינוי בן לילה, ויש לבצע אותם באופן קבוע כדי להבחין בהבדל. תכשירים ביתיים נגד סימני מתיחה במהלך ההיריון הם זולים וקלים למעקב על בסיס יומי.
1. קרם לחות טוב
מחקרים הראו כי נשים המשתמשות בקרם לחות טוב מראות שיפור בגמישות העור ובמראה. אם העור שלך הוא מימי הוא נוטה פחות לסבול מפגעי הזמן.
ניתן להשתמש בקרם לחות בהתאם לסוג העור שלך. לנשים עם עור יבש יכולות להשתמש בקרם עם חמאת קקאו ואלה עם עור שמנוני יכול להשתמש בקרם לחות לעור על בסיס אלוורה כדי לשמור אותם סימני מתיחה במהלך ההיריון (למגוון הקרמים של מאמי קר ראי כאן).
2. חומצה גליקולית
חומצה גליקולית ידועה בהגדלת ייצור הקולגן בעור. היא עוזרת להגדיל את האלסטיות של העור ובכך להסיר את מראה סימני המתיחה לאחר ההיריון. חומצה גליקולית היא AHA (חומצה אלפא הידרוקסית) שהוא אחד המרכיבים העיקריים של פילינג כימי.
3. שמן עם ויטמין E
ניתן לשלב שמן ויטמין E בכל קרם לחות האהוב עלייך, שישמש כבסיס לגמישות העור. הוא נחשב כאחד מתרופות הפלא להסרת סימני מתיחה הריון. יש למרחו בקביעות על סימני המתיחה עד לקבלת תוצאות גלויות.
4. עיסוי עם שמנים חיוניים
תכשיר ביתי להסרת סימני מתיחה הטוב ביותר בשימוש לכל הגילאים. לדלל שמן עם שמן קוקוס או שמן שקדים ולעסות מעל האזור הפגוע. שמנים אתריים אשר יכולים לשמש למטרה זו הם אֲזוֹבִיוֹן, וֶרֶד, גרמניום, הליקריסיום ומוֹר
5. טיפול בשמן קיק
שמן קיק משמש במכונים רבים בטיפול להסרת סימני מתיחה שעליו גובים סכום מופקע. תוכלי להתפנק בעיסוי קיק בשימוש ביתי פשוט, על ידי מריחת שמן קיק על האזורים הנגועים. לאחר מכן יש לעטוף את האזור בסדין ולהניח בקבוק מים חמים. חום הבקבוק מאפשר לנקבוביות להיפתח וספיגת השמן מתרחשת בקלות.
6. תוספת ויטמין C
ויטמין C מסייע בייצור קולגן ומסיר את סימני מתיחה בשלב מוקדם. ניתן לשלב תוספי ויטמין C עם חומצה גליקולית לקבלת התוצאות הטובות ביותר. עם זאת, תמיד רצוי להתייעץ עם רופא לפני טיפול זה.
7. ג'ל אלוורה
זוהי גם אחת מהשיטות הטבעיות הטובות ביותר כדי להפחית את מראה סימני המתיחה. לסחוט ג'ל אלוורה טרי ולהחיל אותו על האזורים הנגועים. זה מקדם ריפוי ומראה תוצאות נראות לעין תוך ימים ספורים. זה יכול לעבוד על סימני מתיחה בשלב מוקדם בלבד.
8. חמאת שיאה
חמאת שיאה היא מקור עשיר של ויטמין E וקרוטן אשר משפר את האלסטיות של העור ומונע יובש. מומלץ למרוח חמאת שיאה באופן קבוע ישירות על סימני המתיחה כדי להפחית את מראה המתיחות ולשמור עד שהוא מתייבש. לשטוף עם מים קרים לחזור על התהליך באופן סדיר.
מומלץ במיוחד להשתמש בקרם למניעת סימני מתיחה של מאמי קר, המכיל תערובת חמאת שיאה עם פיטוסטרולים משמן האבוקדו
9. מים
יש לצרוך כמות מספקת של מים כדי לסייע להגדיל את האלסטיות של העור. את צריכה לשתות לפחות 10-12 כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות העור והגוף שלך.
10. אורח חיים בריא
כולנו יודעים את החשיבות של אורח חיים בריא. להרבות תזונה עם כלול ויטמין C, ויטמין E וחלבונים כדי להפחית סימני מתיחה. ויטמינים אלה מגבירים את ייצור הקולגן, משפרים גמישות ומעודדים להצמיח רקמות.

מומלץ לבצע תרגילי התעמלות יומיים כמו הליכה, ריצה, שחייה אירובית, שעוזרים לשפר את זרימת הדם ולהפחית את סימני המתיחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה